TREK 2300 ZR9000 39869 km
CUBE AMS ALL MOUNTAIN
GENESIS PRO EXPERT 40383 km

Wykres roczny blog rowerowy marekoclv.bikestats.pl

zimowa pseudo jazda

Niedziela, 26 stycznia 2014 | dodano:26.01.2014
  • DST: 10.00km
  • Czas: 01:00
  • Aktywność: Jazda na rowerze
Ponieważ mam to szczęscie że mieszkam 10min od Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich mogę nawet przy niskich temperaturach szybko czmychnąć do lasu na jakąś rundkę.Niestety przy takiej ilości śniegu żadna to jazda tyle że jakiaś odrobina ruchu i świezego powietrza.Ogólnie bzdura-po świezym śniegu jakoś się toczy ale ani skręcić ani zachamować.Najgorzej po odgarniętych ulicach bo jest ślisko i pęka pod kołami cieńka warstwa twardego ugniecionego śniegu powodując uślizgi.Gdybym miał jechać kilka kilometrów po mieście po śliskich drogach na pewno bym sobie darował. Ogólnie można nabawić się jakieś kontuzji i załatwić sobie pół sezonu. Nie powtórzę tego. Zimowa jazda
Zimowa jazda © marekoclv

elegancko się rower wyczyścił-oponki jak z salonu-jedyna zaleta;-)
marekoclv
- 13:40 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj
Elegancko ;)
Migdal
- 13:39 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj
nie no pewnie że się da-kiedyś jeździło się samochodem na tragicznych stomilach w zimę ...:-)tylko co to za jazda
marekoclv
- 13:33 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj
Da radę jeździć nawet po ulicach, tyle że na rowerze o mniej sportowej geometrii. Bardziej wyprostowana sylwetka, nieco niżej siodełko, generalnie rower bardziej miejski, tylko z terenowymi oponami. Kiedyś jeździłem składakiem i trzymał się drogi nawet lepiej niż mój obecny rower zimowy.