TREK 2300 ZR9000 39869 km
CUBE AMS ALL MOUNTAIN
GENESIS PRO EXPERT 40383 km

Wykres roczny blog rowerowy marekoclv.bikestats.pl

śnieżna przyjemność

Środa, 18 stycznia 2012 | dodano:18.01.2012
  • DST: 25.00km
  • Teren: 20.00km
  • Czas: 01:15
  • Temp.: -2.0°C
  • Aktywność: Jazda na rowerze
Wreszcie biało,ponieważ jest to moja pierwsza zima na MTB postanowiłem zobaczyć jak jeżdzi się po śniegu.Las Łagiewnicki,Wzniesienia Łódzkie przysypane śniegiem wyglądaja bardzo zachęcająco. Jeżdziło się tak przyjemnie po białych leśnych duktach że nie miałem ochoty wracać do domu.Jedyna rzecz jaka psuła mi trenning to marznące palce u nóg mimo bardzo dobrych ocieplaczy.Tak widać mam:-(( Kolejnym pozytywem śnieżnej jazdy jes czysty rower,który wystarczyło przetrzeć szmatką przed wprowadzeniem do domu.Co ciekawe las znam jak własną kieszeń a tu -niespodzianka-zabielone ściezki potrafią zmylić i kręciłem się w kółko dokąd nie spotkałem innego bikera,który wyjaśnił mi w którą stronę się kierować:-))

Super-taką ilość śniegu i -2 można przeżyć i spokojnie się przejechać-jak dla mnie:-))