TREK 2300 ZR9000 39869 km
CUBE AMS ALL MOUNTAIN
GENESIS PRO EXPERT 40383 km

Wykres roczny blog rowerowy marekoclv.bikestats.pl

w zimnym paskudnym wietrze

Niedziela, 25 marca 2012 | dodano:25.03.2012
  • DST: 60.00km
  • Czas: 02:30
  • Aktywność: Jazda na rowerze

Nigdy więcej takiej przyjemnośći.Miało być slońce i ciepełko tymczasem dłonie przymarzały do kierownicy i oczy łzawiły. Następne wyjście na szosę jak temp zbliży się do 20 kresek. Nawet piękno wznisień łódzkich nie sprawiało żadnej przyjemności.Totalna mordęga na szosie.Zdięcie ze słoneczkiem z innego dnia,niestety o takim słońcu dziś mnogłem pomarzyć.Wyszło teraz jak już jestem w domu i piję gorącą kawkę.Szkoda że po południu nie ma czasu:-((

Ubrałem bluzę dri fit i bezrękawnik ,niestety podkusiło mnie założyć 1 raz w tym roku rękawiczki bez palców,szczęście że pod kask założyłem chustę i ocieplacze na buty.Niestety wind stopera nie założylem bo miało być pięknie a tu słońce zaszło a wiatr arktyczny.
Pierdzielę w taką pogodę tylko mtb i las,szosa jest piękna jak grzeje słonko i nie wieje.
marekoclv
- 10:22 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj
nie poddawać się - zakładać windstoppery i trenować ;) RamzyY - 10:17 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj