- Kategorie bloga:
Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2013
Dystans całkowity: | 1452.00 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 59:54 |
Średnia prędkość: | 24.24 km/h |
Liczba aktywności: | 26 |
Średnio na aktywność: | 55.85 km i 2h 18m |
Więcej statystyk |
praca
Czwartek, 18 lipca 2013 | dodano:18.07.2013
- DST: 25.00km
- Czas: 01:00
- VAVG 25.00km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
szoska
Środa, 17 lipca 2013 | dodano:17.07.2013
- DST: 38.00km
- Czas: 01:13
- VAVG 31.23km/h
- Sprzęt: TREK 2300 ZR9000
- Aktywność: Jazda na rowerze
teren
Środa, 17 lipca 2013 | dodano:17.07.2013
- DST: 25.00km
- Czas: 01:17
- VAVG 19.48km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
praca
Środa, 17 lipca 2013 | dodano:17.07.2013
- DST: 25.00km
- Czas: 01:00
- VAVG 25.00km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
terenowa popołudniówka
Niedziela, 14 lipca 2013 | dodano:14.07.2013
- DST: 94.00km
- Czas: 05:05
- VAVG 18.49km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
test opony VEE RUBBER Flaying V 29x2.2
Niedziela, 14 lipca 2013 | dodano:14.07.2013
- Aktywność: Jazda na rowerze
Vee rubber flaying v© marekoclv
Każdy z posiadaczy roweru XC staje raz na jakiś czas przed przyjemnością płacenia sporych pieniędzy za opony do swojej maszyny.Jakakolwiek lepsza opona to wydatek od ok 100zł wzwyż a że opony kewlarowe wycierają się dość szybko koszty ogumienia dla kogoś kto jeździ sporo są znaczne.
Wiele osób zaraża się tym co widzi u zawodników czy u maratończyków jeżdzących głownie na oponach Schwalbe które są oczywiście znakomite ale i bardzo drogie.
Ja sezon zacząłem na typowo "terenowych"oponach kewlarowych o agresywnych klockach,które w terenie oczywiście sprawdzają się znakomicie ale gdy przyjdzie jechać po czymś twardszym co jest nieuniknione przyjemność jazdy się kończy.
Zacząłem rozglądać się za czymś co wystarczy na pewną jazdę w terenie ale będzie również świetnie toczyć się po twardszych drogach z asfaltem włącznie bo zdarza sie jeździć do pracy na rowerze. Trafiłem tu na oponkę o której mowa Vee Rubber Flaying V.Marka kojarzy sie z tanimi oponami w fabrycznych rowerach a tu miłe rozczarowanie-nowa kolekcja opon również do kół 29.Gęsty,niski bieżnik w kształcie trójkącików i wysokie boki mające zapewnić trzymanie w zakrętach.Cena 75zł za szt i to z wysyłką!!!
Oponki przyszły szybko i zaraz poszły na koła.Sztuka położona na wadze pokazała 640g-ujdzie!
Oponka jak nazwa wskazuje niesie nieziemsko,cichuteńka i bardzo sterowna. Bez problemu daje radę na największych górkach pokrytych korzeniami i drobnymi kamieniami.Dała radę na wymagających szlakach Jury choć akurat na ten wyjazd powinienem był założyć inne.Na co dzień jeźdzę po pagórkowatych terenach Wzniesień Łódzkich gdzie w lasach są górki 200-280mnpm z bardzo stromymi podjazdami,zjazdami ,korzeniami i piachem. Są kręte ścieżki i bardzo pofałdowany teren.Opony spisują się znakomicie.Trochę gorzej gdy jest mokro ,trzeba już troszkę uważać na mokrych liściach i korzeniach,ale to normalka nawet na oponach "agresywnych"Po miesiącu używania tych opon nie mam wcale ochoty zakładać innych i wydaje mi się że jeśli ktoś mieszka na terenie nizinnym czy pagórkowatym i wydaje ciężką kasę na jakieś drogie znane opony może śmiało rozważyć te gumki bo dwie sztuki kosztują tyle co np jedna Racing Ralph :-)Oczywiście jadąc w góry na naprawdę ciężkie szlaki Racing Ralphy będą dużo lepsze tylko pytanie czy warto je tyrać do codziennego trennigu czy dojazdu do pracy??
mokry trenning
Sobota, 13 lipca 2013 | dodano:13.07.2013
- DST: 26.00km
- Czas: 01:10
- VAVG 22.29km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
praca
Piątek, 12 lipca 2013 | dodano:12.07.2013
- DST: 24.00km
- Czas: 01:00
- VAVG 24.00km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
teren na "ciężko"
Środa, 10 lipca 2013 | dodano:10.07.2013
- DST: 30.00km
- Czas: 01:25
- VAVG 21.18km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
teren na "ciężko"
Wtorek, 9 lipca 2013 | dodano:09.07.2013
- DST: 30.00km
- Czas: 02:00
- VAVG 15.00km/h
- Aktywność: Jazda na rowerze
Jazda na dwóch najwyższych wzniesieniach w L.Łagiewnickim,wyłącznie góra-dół i tak przez godz z hakiem,czyli szlifowanie techniki i wytrzymałości.Do tego szlifowanie szybkich obrotowych zeskoków przed przeszkodą.Na maratoniku jak znalazł.